Het pakken van de koffers - Reisverslag uit Melderslo, Nederland van Annemie en Wim Heldens - WaarBenJij.nu Het pakken van de koffers - Reisverslag uit Melderslo, Nederland van Annemie en Wim Heldens - WaarBenJij.nu

Het pakken van de koffers

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Annemie en Wim

15 Juni 2014 | Nederland, Melderslo

Vreemd eigenlijk dat je voor je zomervakantie dit jaar eens geen uitgebreide garderobe aan t-shirts, hemdjes en korte broeken in het reiskoffer laat landen.
Deze keer moeten we gelet op de temperaturen rekening houden met jassen en dassen want met 10 graden is het in ons bestemmingsgebied een stuk frisser.
We gaan met de eigen auto dus we hebben alle ruimte om genoeg mee te nemen en stiekem te hopen dat we het niet nodig hebben. Alles is gepakt voor het vertrek van morgen.

Norway her we come!!!!

• 15 Juni 2014 - 18:52

Ger En Anja:

Een mooie vakantie toegewenst.

• 15 Juni 2014 - 19:02

Jan:

Geniet ervan

• 15 Juni 2014 - 19:02

Maartje:

Misschien ben ik dit jaar dan bruiner. Zou ook een keer leuk zijn :-)

• 15 Juni 2014 - 20:36

Ingrid:

Fijne vakantie! Da's een eindje rijden, maar ik denk onwijs mooi en bijzonder. En dan moeten we daarna maar weer 's een keertje bijkletsen!! Groetjes, Ingrid

• 16 Juni 2014 - 07:21

Jo & Maria:

Fijne vakantie toegewenst, geniet er lekker van.!!
    Groetjes, Jo & Maria

• 16 Juni 2014 - 08:42

Piet & Marjo:

Heel veel plezier. Geniet van alle natuurschoon en zorg dat jullie over een paar weekjes weer gezond thuis komen.
    We houden jullie blog in de gaten.

• 16 Juni 2014 - 08:50

Nel:

En het klootjesvolk mag gewoon weer werken... Heel veel plezier toegewenst. Hoor de verhalen tzt wel!!

• 19 Juni 2014 - 12:40

Mart En Truus:

Fijne vacantie!!!!!!!!!!
    Groetjes Mart en Truus.

• 25 Juni 2014 - 11:36

Ger En Anja:

Wim en Annemie
    Al bijna op de helft
    Nog een fijne vakantie geniet ervan
    Groetjes